„Sky Arts” változatai közötti eltérés

a
nincs szerkesztési összefoglaló
a
| adsl szolgáltató1 = '''TalkTalk TV'''
| adsl csatorna1 = 303
 
}}
 
A '''''Sky Arts''''' ''(eredetileg Artsworld néven indított)'' csatorna egy 24. órás színházi előadásokat, dokumentumfilmeket, opera előadásokat, jazz és klasszikus élő felvételeket, művészfilmeket, művészetekkel kapcsolatos filmeket kínáló csatorna. A csatorna [[2000]]. [[január]] [[1]]-én indult. A csatorna a Sky, Virign Media és a TalkTalk TV hálózatán keresztül érhető el. A csatorna nagyfelbontású változata a Sky Arts HD szintén elérhető a Virgin Media szolgáltatásain keresztül, mely előfizethető az alapcsomag részeként.<ref>https://www.theguardian.com/21stcenturyarts/subsection/0,,554440,00.html</ref>
 
A '''''Sky Arts''''' ''(eredetileg Artsworld néven indított)'' csatorna egy 24. órás színházi előadásokat, dokumentumfilmeket, opera előadásokat, jazz és klasszikus élő felvételeket, művészfilmeket, művészetekkel kapcsolatos filmeket kínáló csatorna. A csatorna [[2000]]. [[január]] [[1]]-én indult. A csatorna a Sky, Virign Media és a TalkTalk TV hálózatán keresztül érhető el. A csatorna nagyfelbontású változata a Sky Arts HD szintén elérhető a Virgin Media szolgáltatásain keresztül, mely előfizethető az alapcsomag részeként.<ref>https://www.theguardian.com/21stcenturyarts/subsection/0,,554440,00.html</ref>
 
== Története ==
=== 1990 - 1992 ===
 
A csatorna [[1990]]. december 2. és 1992. december 31. között sugárzott az Astra 1A műholdon keresztül a Sky Television szolgáltatás keretein keresztül. Az indulás során a promóciós műsorok azt sejtették, hogy a csatorna közös frekvencián, osztott műsoridőben fog a The Disney Channellel közösen sugározni. Azonban egyik csatornán sem indult el a gyerekcsatorna a Sky és a csatorna vitái miatt. A Sky One azonban sugárzott művész programokat, mint a pl. a Carmen operáját.
 
[[1990]]-ben a British Broadcasting Sattelite (BSB) és a Sky Television plc mint Sky Broadcasting jelentek meg a piacon.<ref>https://www.theguardian.com/media/2014/nov/13/bskyb-rebranded-sky-takeover-british-rupert-murdoch</ref> A csatorna bezárását követően a [[Sky News]] jelent meg a helyén. A csatorna a Marcopolo és Astra műholdon keresztül sugárzott, amikor a csatorna megszűnt.