„El País” változatai közötti eltérés

Nincs méretváltozás ,  11 évvel ezelőtt
a
a (jav)
Az 1990-es évek elejétől az El País egy új politikai és újságírói helyzettel találta szemben magát. Felipe González szocialista kormányának [[korrupció]]s botrányai okozta politikai feszültség növekedése bipolarizálta a spanyol politikát és sajtót a bal és a jobb oldal között. Ettől kezdve nemcsak a [[Néppárt (Spanyolország)|Partido Popular]], de az ideológiailag hozzá közel álló média is elítélte az El País-t és a PRISA-csoport tulajdonában lévő többi médiát. Ennek ellenére az El Paísnak sikerült megtartania vezető szerepét, mint Spanyolország legolvasottabb napilapja.
 
Az 1990-es évek közepén El País Spanyolországban másodikként<ref>A Barcelonában kiadott katalán nyelvű '''Avui''' című folyóirat jelent meg előszőrelőször Spanyolországban interneten is. </ref> hozott létre az interneten elérhető online kiadást (''El País digital'').
 
2002. november 18-án a spanyol folyóiratok között elsőként vezetett be fizető rendszert digitális kiadásának informatív tartalmához való hozzáféréshez, amely következtében drasztikusan csökkent a látogatók száma az újság honlapján. Mielőtt visszavonták volna ezt a döntést, az ''Oficina de Justificación de la Difusión'' (OJD) négy hónapra felfüggesztette (2002) az El País digital működését súlyos hibák miatt.<ref> [http://www.abc.es/hemeroteca/historico-24-07-2002/Internet/la-ojd-sanciona-con-cuatro-meses-de-expulsion-a-el-pais-digital-por-faltas-graves_116585.html La OJD sanciona con cuatro meses de expulsión a «El País Digital» por faltas graves] újságcikk az El País digital működésének felfüggesztéséről - spanyol</ref>
165 521

szerkesztés