Főmenü megnyitása

A Joy egy nőknek szóló nemzetközi divatmagazin. Tulajdonosa Jürg Marquard.

Joy
Adatok
Misszió Élet van benne!
Kategória női magazin, divatmagazin
Típus havilap

Alapítva német 1995
Indított magyar 1998
Állapot aktív
Főszerkesztő Alberti Petra[1]
Kiadó Jürg Marquard[2]
Tulajdonos Bauer German Premium GmbH
Példányszám 46 682[3]
Ország Magyarország
Nyelv magyar

Weboldal

Tartalomjegyzék

Fő témáiSzerkesztés

Divat, szépségápolás, sztárvilág, szerelem, párkapcsolat.

A magyarországi magazinSzerkesztés

A magazin Magyarországon 1998 óta jelenik meg; a Marquard Media Magyarország adja ki. A Joy Magyarország legnagyobb eladott példányszámú női havi magazinja.[3]

A Joy külföldönSzerkesztés

A Joy a következő külföldi országokban jelenik meg: Németország, Ausztria, Svájc, Szerbia, Románia, Montenegró, Cseh Köztársaság, Lengyelország, Oroszország, Bulgária, Ukrajna, Indonézia.[2]

Vita Andy Vajnával a Joy TV névrőlSzerkesztés

2016 nyarán a TV2 Média Csoport Kft. fontos jogi vitát vesztett el, még mielőtt megkezdte volna a sugárzást a Joy TV-nek nevezett új csatorna.

Az Andy Vajna kormánybiztos kezére került TV2 Média Csoport Kft. JoyTV néven kívánt új csatornát indítani és regisztráltatni kívánta joytv.hu doménnevet, ahol egy darabig a TV2 tartalmai voltak elérhetők. A Marquard Media Magyarország azonban az Internetszolgáltatók Tanácsánál (ISZT) megtámadták a TV2 Média Csoport Kft. regisztrációs kérelmét. Az ügyben az ISZT-hez tartozó Tanácsadó Testület (TT) határozatot hozott, amelyben a panaszos Marquardnak adtak igazat, és eltiltották Andy Vajnáékat a joytv.hu internetcím használatától. A www.joytv.hu címen azóta nem a TV2 honlapja látható, hanem egyelőre egy hibaüzenet.[4][5]

Ezt megelőzően, a TV2 Csoport Kft. 2016. április 25-én illetve május 9-én több védjegybejelentést nyújtott be a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatalánál a JOY TV szó, majd 2016. május 9-én a Joy TV ábrás megjelölés lajstromozása iránt.[6][7] Az SZTNH adatbázisa szerint a védjegybejelentési eljárások folyamatban vannak.[8]

FőszerkesztőkSzerkesztés

  • 2015-19 Balogh Edina[2]
  • 2019- Alberti Petra[1]

ForrásokSzerkesztés

JegyzetekSzerkesztés

  1. a b Marquard Media. (Hozzáférés: 2019. február 8.)
  2. a b c Joy Impresszum. [2015. április 16-i dátummal az eredetiből archiválva]. (Hozzáférés: 2015. április 30.)
  3. a b „MATESZ Gyorsjelentés 2014/III. negyedév”.  
  4. http://24.hu/media/2016/05/11/elbukhatja-a-tv2-a-joytv-hu-cimet/
  5. http://24.hu/media/2016/06/23/fontos-vitat-bukott-el-a-tv2-csoport/ 24.hu
  6. 24.hu/media/2016/05/09/arulkodo-vedjegyeket-vedett-le-a-tv2/
  7. http://hvg.hu/gazdasag/20160521_Joy_Tv_mediacezarok_csataja
  8. http://epub.hpo.hu/e-kutatas/?lang=HU

Külső hivatkozásokSzerkesztés