„Szerkesztővita:FoBe” változatai közötti eltérés

a
Bot: Egy szakasz archiválása (régebbi, mint 7 nap) a Szerkesztővita:FoBe/Archív5 lapra
a (Bot: Egy szakasz archiválása (régebbi, mint 7 nap) a Szerkesztővita:FoBe/Archív5 lapra)
{{Doboz2/Vége}}
{{User:Cherybot/config
|archive = Szerkesztővita:FoBe/Archív%(counter)d
|minthreadsleft = 0
|algo = old(7d)
|counter = 5
|minthreadstoarchive = 1
|archiveheader = __NOINDEX__ {{archív vitalap}}
|maxarchivesize = 10K
|minthreadstoarchive = 1
|counter = 5
|archive = Szerkesztővita:FoBe/Archív%(counter)d
|minthreadsleft = 0
}}
 
== Megyekavarodás ==
 
Szia! A minap teljesen véletlenül jött velem szembe két magyarországi település téves megyekategorizálása: [https://hu.wikipedia.org/w/index.php?title=Fegyvernek&diff=prev&oldid=23286553&diffmode=source Fegyvernek Hajdú-Bihar], [https://hu.wikipedia.org/w/index.php?title=Adony_(telep%C3%BCl%C3%A9s)&diff=prev&oldid=23286467&diffmode=source Adony pedig Pest megyéhez] volt sorolva. Ezeket a téves kategóriákat 2020. július 9-én a botod helyezte el a szócikkekben. Megvan még a listád, ami alapján futott a bot, mert az a gyanúm, több ilyen rejtőzhet még a szócikknévtérben. [[Szerkesztővita:Pasztilla|Pasztilla]] 2020. november 26., 12:04 (CET)
 
:Még egy: [https://hu.wikipedia.org/w/index.php?title=T%C3%A9gl%C3%A1s&diff=23292003&oldid=22873970&diffmode=source Téglás nem Jász-Nagykun]. [[Szerkesztővita:Pasztilla|Pasztilla]] 2020. november 26., 12:14 (CET)
 
{{válasz|Pasztilla}} Szia! Ez nagyon nyugtalanító.
* Fegyvernek esetében a bot [https://hu.wikipedia.org/w/index.php?title=Kateg%C3%B3ria:Fegyvernek&diff=22835344&oldid=22722140 szolgaian] [https://hu.wikipedia.org/w/index.php?title=Fegyvernek&diff=22835348&oldid=22722180 áthelyezte] az eleve hibás kategóriát
* [https://hu.wikipedia.org/w/index.php?title=Kateg%C3%B3ria:T%C3%A9gl%C3%A1s&diff=22873965&oldid=22722136 Téglásnál] [https://hu.wikipedia.org/w/index.php?title=T%C3%A9gl%C3%A1s&diff=prev&oldid=22873969 szintúgy]. Tehát ebben a két esetben nem én vagyok a ludas.
Adonyt viszont [https://hu.wikipedia.org/w/index.php?title=Kateg%C3%B3ria:Adony&diff=22831431&oldid=19077301 valóban] [https://hu.wikipedia.org/w/index.php?title=Adony_(telep%C3%BCl%C3%A9s)&diff=22831434&oldid=22441010 én rontottam el]. Rövidesen utánanézek a dolognak. A lista jó eséllyel meglesz. – [[Szerkesztő:FoBe|FoBe]]&nbsp;<sup>[[Szerkesztővita:FoBe|üzenet]]</sup> 2020. november 26., 12:23 (CET)
 
:{{válasz|Pasztilla}} Azt hiszem, rájöttem a megoldásra. Amint a szerköfből látható, [https://hu.wikipedia.org/w/index.php?title=Adony_(telep%C3%BCl%C3%A9s)&diff=22831434&oldid=22441010 Adonynál kézi szerkesztés történt], tehát ez a hiba manuális, nem gépi. Kézi szerkesztést olyankor végeztem, amikor a bot magától nem találta meg a szócikket, ez egyértelműsítéseknél fordult elő, mint Adony (település). Egy nagy csv-fájlba voltak kigyújtve az adatok, és gondolom, rossz sort másoltam be. – [[Szerkesztő:FoBe|FoBe]]&nbsp;<sup>[[Szerkesztővita:FoBe|üzenet]]</sup> 2020. november 26., 12:27 (CET)
 
::{{válasz|Pasztilla}} És természetesen nagyon köszönöm, hogy észrevetted a hibát (meg a másik kettőt is)! – [[Szerkesztő:FoBe|FoBe]]&nbsp;<sup>[[Szerkesztővita:FoBe|üzenet]]</sup> 2020. november 26., 12:29 (CET)
 
Oké, kösz, hogy megnézted, még Pest megyét megnéztem, de rendben van. Remélhetőleg csak ennyi volt. [[Szerkesztővita:Pasztilla|Pasztilla]] 2020. november 26., 12:50 (CET)
311 454

szerkesztés